tiistai 8. tammikuuta 2013

Even elämää!


Yrityksen johtaja, Sini
 Aluksi haluan toivottaa oikein hyvää alkanutta vuotta kaikille! Evessä vuosi 2012 oli hyvin tapahtumarikas, toivomme vuodesta 2013 vähintään yhtä mukaansa tempaavaa ja vilkasta :-) Tärkeimpiä muutoksia viime vuonna oli varmasti monella tapaa työllistänyt nettiajanvaraus, joka koki luonnollisesti alkuun hieman käynnistymisvaikeuksia, mutta tänä päivänä se palvelee asiakkaitamme sekä meitä halutulla tavalla (ainakin toivomme niin). Nettiajanvarauksen tiimoilta on tulossa kevään aikana kanta-asiakkaille kysely, jonka tuloksena saamme jälleen hyviä työkaluja toimintamme kehittämiseen. Yhteistyömme Laurean ammattikorkeakoulun kanssa on ollut todella hedelmällistä. Viimeisin heidän tekemänsä tutkimus käsitteli Even VIP-asiakkuuksia. Siinä esille tulleet asiat ovat tärkeässä roolissa tämän vuoden markkinointisuunnitelmassamme. Voidaankin sanoa, että Even asiakkaat ovat tavallaan kuin Even omaa henkilökuntaa; he antavat palautetta avoimesti ja osallistuvat sitä kautta vahvasti Even kehittämiseen. Haluankin lämpimästi kiittää kaikkia asiakkaitamme hyvästä yhteistyöstä ja halusta olla mukana toiminnassamme! :-)

MITÄ MUUTA TAPAHTUI 2012?

Mia Höytö Cosmetics

Nettiajanvarauksen sekä nettisivujen lisäksi olemme uudistaneet Even kosmetiikkavalikoimaa. Suuntamme on jatkossakin ekologinen, koska haluamme tarjota asiakkaillemme vain parhaita vaihtoehtoja itsensä hoitoon ja hemmotteluun. Täydensimme valikoimaamme mm. seuraavilla brändeillä: Jurlique, Couleur Caramel, Honoré De Prés, Vita Liberata, EcoTools, Mia Höytö Cosmetics, Kure Bazaar -kynsilakat. Tälle vuodelle meillä on kiikarissa jo ainakin kolme erilaista ekosertifioitua luonnonkosmetiikkasarjaa ja lisää tulee :-)

Australialainen Jurlique

Couleur Caramel

Span ilmettä uudistettiin ja erityisesti hoitohuoneiden viihtyisyyteen on kiinnitetty huomiota. On tärkeää, että asiakkaalla on hoidon aikana lämmin ja rauhallinen olo, musiikki on rentouttavaa ja hoitajan kädet eivät haise tupakalle. Kun asiakas on ammattilaisen käsissä, hänen ei tarvitse huolehtia siitä mitä seuraavaksi tapahtuu, onko tuotteet varmasti oikeat jne. Even spa`ssa on kokeneita kosmetologeja, jotka osaavat hoitaa jokaista asiakastaan yksilöllisesti.

Span käytävä

Span tunnelmaa


Even kauneudenpolku

Järjestimme kanta-asiakastapahtumia erilaisilla teemoilla. Eniten positiivista palautetta saivat syyskuussa toteutettu kauneudenpolku -tapahtuma sekä marraskuun "juhlan aika" kanta-asiakasilta. Kehitämme jatkossa VIP -asiakkaillemme erikoisräätälöityjä tapahtumia, joissa on mahdollisuus olla halutessaan enemmänkin osallistuvassa roolissa.
Juhlan aika -tapahtuma
Minna Roomassa

Meikinopastus on aina tapahtumien hitti


Meikkitaiteilija Salla
Henkilökuntamme hyvinvointiin ja koulutukseen panostetaan. Meillä jo viisi vuotta työskennellyt Spa Manager, Minna, palkittiin lokakuussa Rooman matkalla. Hän pääsi tutustumaan [comfort zone] -sarjan perustajiin/kehittäjiin sekä tuleviin uutuuksiin. Kokemus oli ollut kaikin puolin upea ja luonnollisesti mukava piristysruiske Suomen pimeään syksyyn. Roomassa koulutettu [comfort zonen] uusi hoitolinja, Skin Regimen, tulee keväällä Suomeen ja tietysti myös Eveen. Pääsette siis nauttimaan tästä uudesta hoidosta sekä kotihoitotuotteista piakkoin :-)




Toimiston lappusia, lippusia ja huom!smile-huulet :-)
KURKISTUS "KULISSEIHIN"


Toimiston tunnelmia

Voitteko uskoa, varastomme näyttää nykyään tältä??Suurkiitos Petra&Salla!
Kun myynnit kulkee, syödään sushia!
Sujuvaa kassatyöskentelyä by Mari
Leena & Petra kertovat meikkitrendeistä
Eve on siis pieni suomalainen yritys, jossa työskentelee tällä hetkellä 11-henkilöä. Osa on ns. normaalilla palkalla ja osa työskentelee yrittäjinä. Silti sopimusmuodosta riippumatta kaikki toimivat kuin pienessä perheyrityksessä toimitaan; autetaan toisiamme, joustetaan, siivotaan päivittäin, käydään kaupassa ja tehdään välillä asioita talkoohengelläkin. Työnkuvat ovat laajoja laidasta laitaan. Olenkin monesti miettinyt millainen on esimerkillinen eveläinen? Tätä kuvaa ehkä parhaiten "jantunen", "joka paikan höylä", joka pystyy kameliontin lailla muuntautumaan roolista toiseen. Siihen jokainen oppii ennemmin tai myöhemmin. Moni uusi eveläinen hämmästelee sitä, kuinka paljon ns. liikkuvia osasia täällä voikaan olla... On iso myymälä, day spa, Hair Forum kampaamo, verkkokauppa, itse toteutettu markkinointi, lähes viikottain vaihtuvat kampanjat jne.

Välillä rempataan
... ja välillä bailataan! :-) Menossa mukana Tanja, Sini, Leena & Petra
Even toimistossa työskentelee itseni lisäksi 2-kertaa viikossa Leena. Leena hoitaa verkkokauppaa, suunnittelee kanssani markkinointia sekä toteuttaa meidän Lady- ja Miss Eve meikkikoulut. Team leader, Linda, puolestaan vastaa myymälän somistuksista ja esillepanoista sekä toimii myymälän lähimpänä esimiehenä. Myös Linda tekee toimistohommia kerran viikossa. Spa Manager Minna tekee toimistovuorollaan span työvuorot ja tilaukset. Hän vastaa myös uusien
kosmetologien perehdyttämisestä sekä siitä, että spa`ssa kaikki rullaa toivotulla tavalla. Kulissien takana tapahtuu paljonkin, päivät menevät siivillä, eikä kenenkään tarvitse pyöritellä peukaloita. Tekemisen meininkiä, that`s what I like :-)


Minna järkkäilee span tiimipalaveria


OSALLISTU UUDEN VUODEN ARVONTAAN:
Ajattelimme näin vuoden alkuun järjestää uuden arvonnan heti jouluarvonnan perään.
Aiheena on lempikosmetiikkasi! Kerro meille:
Mitkä asiat merkkaavat kosmetiikkasi valinnassa eniten? Laatu? Ekologisuus? Hinta? Mainonta? Joku muu seikka?
Ja mikä on lempisarjasi?
Voit kirjoittaa vastauksesi joko tämän blogin perään, Even facebook -sivuille tai vastaavasti s-postilla: asiakaspalvelu@eve.fi

Kilpailu on voimassa 7.-31.1 välisen ajan. Kaikkien vastannaiden kesken arvomme 2 kpl ihonhoitotuotesettejä joko Jurliquelta tai Mia Höytö Cosmetics:ilta (voit valita kumman sarjan tuotteet haluaisit). Yhden paketin arvo on 120 €. Onnea kilpailuun!

Mukavaa viikon jatkoa!

Sini







18 kommenttia:

  1. Minulla ei kosmetiikan valinnassa ekologisuus ohjaa valintoja. Pidän laadukkaasta kosmetiikasta,mutta hintoja ja tarjouksia toki seuraan myös. Lempisarjojani kosmetiikasta ovat dior ja lumene.

    marikax@gmail.com

    VastaaPoista
  2. Minulle kosmetiikassa on tärkeintä laatu. Mitään tiettyä lempisarjaa ei ole, mutta käytän paljon esim. Lumenen tuotteita.

    evejaron@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Ei lempisarjaa, hinta/laatu-suhde ratkaisee, ei mitään överi kalliita mutta ei halpiksiakaan kunhan on hyvä tuote.
    merja@outlook.com

    VastaaPoista
  4. Ostan harvoin ja silloin laatu ratkaisee,ei mitään tiettyä merkkiä.
    tvoitto@gmail.com

    VastaaPoista
  5. Luonnollisuus merkitsee eniten. Puhtaat luonnonmukaiset raaka-aineet. Vaaleat sävyt. marianne.hakala@live.com

    VastaaPoista
  6. käytän monenlaista kosmetiikkaa. yleensä otan tuotteesta selvää etukäteen, luen lehdistä ja blogeista, vertailen koostumuksia. kosmetiikan tulisi sopia iholleni ja väreihini. laatu ratkaisee paljon, mutta tietysti myös hinta. olen löytänyt monia kivoja tuotteita eri paikoista ns. merkkituotteista, ammattilaistuotteista, apteekkituotteista ja myös ihan "markettituotteista".
    buffy57200@gmail.com

    VastaaPoista
  7. Ostan melko edullista markettikosmetiikkaa.Tosin ekologisuus kiinnostaa kyllä kasvavissa määrin,sekä eläimillä testaamattomuus.Ehkä tulevaisuudessa muut asiat alkavat painamaan enemmän kuin edullisuus.Tällä hetkellä ei ole varaa kovin kalliiseen kosmetiikkaan.
    anuroininen at hotmail dot com

    VastaaPoista
  8. Olen pikkuhiljaa siirtymässä kokonaan luonnonkosmetiikkaan.Eritoten Laveran tuoteet ovat olleet testissä ja kiinnostavat.Luonnonmukaista se olla pitää.
    leena.pasanen@kolumbus.fi

    VastaaPoista
  9. Laatu ja tuotteen sopivuus minun iholleni merkitsevät eniten. Merkillä ei ole väliä tulee kokeiltua usein uutuuksiakin ja minulle vieraita merkkejä.

    salakkala@hotmail.fi

    VastaaPoista
  10. Luonnollisuus, myös hinta vaikuttaa. Seuraan trendejä ja markkinoita joten sieltä poimitaan suosikit. myös livbox on ihana kanava tutustua uusiin tuotteisiin.

    x_unrated at hotmail.com

    VastaaPoista
  11. Ei ole lempisarjaa. Hinta/laatusuhde merkkaa. ihotuotteissakin olen nähnyt hirveitä hintaeroja ja sama tuote maksanut yli 70% vähemmän ulkomailla. Joten ei ne hintavat tuotteet aina anna taetta tuotteen hyvyydestä.

    Kokeilemalla selviää..

    mariestrange(at)hotmail.com


    VastaaPoista
  12. Laatu merkitsee eniten, mutta myös ekologisuudella on pieni merkitys. Varsinaista lempisarjaa ei ole, mutta Lumenen ja Loreal meikkejä useimmiten käytän.

    idisca@gmail.com

    VastaaPoista
  13. Kosmetiikan valinnassa merkitsee eniten sen sopivuus omalle iholle. Ekologisuus on myös tärkeää, ja kyllä hintakin vaikuttaa jonkin verran, vaikka laadukkaasta tuotteesta maksan mielellään enemmänkin. Suosikkisarjaa en osaa nimetä, hyviä tuotteita löytyy niin monesta sarjasta.

    VastaaPoista
  14. Laatu, sopivuus ja tuntemukset pidempiaikaisessa käytössä merkitsevät eniten. Lemppari merkki on Rimmel.

    *Neutroni*
    neutroni@luukku.com

    VastaaPoista
  15. Apua, nolottaa kyllä myöntää, että ensisijainen valintakriteeri on liki poikkeuksetta hinta. No, nyt se on sanottu.... Lempimerkkiä ei ole vaan kokeilen kaikenlaisia tuotteita. Toivoisin voivani keskittyä luonnonkosmetiikkaan enemmän, mutta siinäkin on usein hinta esteenä.
    ahlfors(at)suomi24.fi

    VastaaPoista
  16. Turha se kai minunkaan on kiistää; hinta ratkaisee huomattavan usein. Kiinnostavatkin kosmetiikkauutuudet jäävät saamatta kokeilemisen mahdollisuuden, jos hinta hirvittää. Kuuntelen ystävien ja tuttujen käyttökokemuksia ja suosituksia sekä pengon alelaareja ja poistomyyntejä. Lempimerkkiä ei näillä tavoilla pääse muodostumaan. Onneksi oma iho kestää kokeilut ja vaihtelun hyvin, eikä liiemmin kiukuttele juuri mistään merkistä.
    flight(at)luukku.com

    VastaaPoista
  17. Omalla kohdalla kauas taakse ovat jääneet ne päivät, jolloin tuli kokeiltua uusia kosmetiikkatuotteita ja merkkejä. Iän myötä iho on muuttunut herkemmin reagoivaksi, joten en viitsi ärsyttää sitä kokeiluilla vaan pysyttäydyn tutuissa merkeissä. Vichy on luottomerkki, samoin Favora. Luonnonkosmetiikkaa olen uskaltautunut joitain merkkejä kokeilemaan, ja esimerkiksi Mia Höytö oli todellinen löytö (hih, mikä riimi)..
    teija(piste)lento(at)elisanet(piste)fi

    VastaaPoista